COMMERCIËLE TRAININGEN

Sales naar maximumWij zijn specialist in maatwerktrainingen op het gebied van commercie. Op elk functieniveau en ervaringsniveau zijn wij in staat om de deelnemer optimaal uit te dagen om zich verder te ontwikkelen.

Trainen om te trainen is zinloos. We bepalen vooraf het beoogde rendement met onze opdrachtgever. In de training ontwikkelen we de vaardigheden die de medewerker nodig heeft en hem/haar in staat stelt goed te kunnen functioneren. Tot slot komt een praktische vertaling van bedrijfskennis aan bod. En toch bieden we marktconforme tarieven dus u krijgt meer voor hetzelfde geld.

Ons trainingsgamma is competentiegericht. Dit betekent dat we de benodigde competenties vaststellen, samen met het gewenste niveau per competentie. Hierdoor wordt de 'learning gap' zichtbaar die we gaan dichten met de inzet van training en/of coaching. De te ontwikkelen competentieonderdelen worden vertaald naar leerdoelen en het benodigde gedrag wordt verwerkt in het programma zodat er meetbare vooruitgang geboekt kan worden.

Geïnteresseerd in onze competentiegerichte trainingen? Neem dan contact met ons op!

 

ONDERHANDELEN

Onze specialiteit op commercieel gebied is professioneel onderhandelen. Hiervoor hebben we 3 unieke trainingsprogramma’s ontwikkeld op verschillend vaardigheidsniveau. De programma’s bestaan voor 80% uit praktijkgerichte oefensituaties, uiteraard afgestemd op uw eigen klantsituatie. Het resultaat? Minder korting geven en dus meer omzet en resultaat behalen! 

  1. Hoe krijg ik meer controle en grip tijdens offertebesprekingen met klanten?
    Een training voor verkopers om de bespreking van de offerte met de klant meer te controleren en te sturen naar de toegevoegde waarde i.p.v. naar de prijs. Geen onnodige kortingsslag meer maar grip op de verkoopprijs. 
  1. Hoe scoor ik meer en betere orders bij 'lastige' en 'slimme' klanten?
    Een training waarmee ieder bezwaar of onderhandeltactiek wordt omgedraaid naar een positief koopsignaal. Leren tegen-natuurlijk te denken, maakt van ieder NIET-argument van klantzijde een WEL-kans op de order. Geen frustratie en angst meer om de order te verliezen maar kansen zien en benutten.

  2. Hoe overleef ik een professionele inkoper?
    Een training vanuit het oogpunt van de inkoper. Leren hoe een ervaren inkoper offertebesprekingen en onderhandelingen voorbereidt en aanpakt. Inzicht krijgen in de munitiekist van de inkoper vol met inkooptactieken voor maximale beïnvloeding. Onderhandeltactieken van een inkoper leren herkennen, doorzien en effectief pareren!